środa, 25 czerwca 2014

Manufaktura Apteczna - olej arganowy

Hej :)

Kosmetyki z dodatkiem oleju arganowego zalewają dosłownie rynek kosmetyczny - gdzie spojrzymy tam kosmetyk ze złotem maroka - od szamponów po nawet szminki czy lakiery do paznokci!  Gdy weźmiemy jednak etykietki pod lupę często okazuje się, że tego prawdziwego oleju arganowego praktycznie w nich nie ma, albo jest w śladowych ilościach.
Po co więc oszukiwać siebie skoro można kupić 100 % olej arganowy.

I dzisiaj będzie o takim ;)



Wydawać by się mogło, że wszystkie oleje arganowe są takie same, ale prawda jest taka, że aby olej był naprawdę 100 % olejem arganowym musi posiadać wszystkie certyfikaty - w tym najważniejszy ECOCERT.
Olej produkowany przez Manufakturę Apteczną taki właśnie jest - posiada certyfikaty ECOCERT, USDA Organic oraz EU Organic farming, które gwarantują pochodzenie z najwyższej półki.

Wydawć by się też mogło, że olej arganowy jest drogi, nawet bardzo drogi - tutaj  zakup 100 ml oleju to koszt niecałych 36 zł, a wydajność jest tak niesamowita, że nie jest to wygórowaną ceną.
Olej otrzymujemy w ładnej szklanej butelce z ciemnego szkła, która zatrzymuje dostęp światła. Otwór duży, ale można się przyzwyczaić. Olej ma złotawą barwę i konsystencję wiadomo - oleistą. Zapach prawie niewyczuwalny, olejowy.

A teraz przechodzimy do sedna sprawy, a więc działania. 
Olej wypróbowałam na włosach - na sucho i na mokro i tutaj się niestety nie sprawdził - nie jest to kwestia oleju tej czy innej firmy (mam porównanie) - po prostu olej arganowy używany do olejowania włosów im nie służy i robi z nich siano. Cóż, pozostaje mi olej kokosowy ;) Idealnie za to nadaje się do zabezpieczania końcówek.


Olej stosuję także na twarz - wieczorem. Olej zaskakująco dość szybko się wchłania pozostawiając delikatny, ale nie tłusty film. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, wygładzona. Przy dłuższym, regularnym stosowaniu nie zauważyłam żadnego zapychania. Wyrównał się natomiast jej koloryt. 

Więcej o właściwościach oleju dowiecie się TUTAJ na stronie Manufaktury Aptecznej oraz na fan page na FB KLIK
A olej on-line można kupić TUTAJ.


Znacie olej arganowy? Jakie są Wasze odczucia? 

18 komentarzy :

  1. bardzo fajny i sprawdzony,mam go już bardzo dlugo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj zamówiłam sobie arganowy, ale na Goremi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio bardzo polubiłam ten olej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olej arganowy i to jak dziala na wlosy ale tego nie uzywalam moze kiedys.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam olejków ;D Ale może kiedyś się przemogę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie testuję ten olej od jakiegoś czasu i jestem z niego jak na razie bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię go bardzo :-) szczególnie na włosy i paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jeszcze nie wypróbowałam i czeka sobie na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten olejek,i chętnie go używam na końcówki włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam jeszcze nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger