niedziela, 3 sierpnia 2014

Omia, krem do rąk z jojoba

Hej Kochani :)


Jak wiecie (a Ci co nie wiedzą to się dowiedzą) wróciłam do pracy po dłuuugiej 4-letniej przerwie. W zasadzie to rozpoczęłam nową pracę - inną od poprzedniej. Teraz więcej niż z ludźmi obcuję z komputerem klilkając w cyferki :) Muszę więc moim dłoniom i paznokciom fundować zabiegi utrzymujące je w dobrym stanie. Krem do rąk chcąc-niechcąc stał się moim sprzymierzeńcem. Dziś będzie o jednym z nich ;) 
Krem do rąk OMIA, z olejkiem jojoba.



Krem zamknięty w typowej dla kremów miękkiej tubce z zamknięciem klik o pojemności 75 ml,
Cena to około 21 zł



Konsystencja koloru białego, lekka - szybko się wchłania, pozostawiając delikatną, ale nie tłustą warstwę. Zapach - delikatny, ale trwały - utrzymuje się na skórze długi czas. 
Dłonie przy pielęgnacji tym kremem są gładkie, nawilżone i mam wrażenie, że skóra jest bardziej elastyczna - pewnie przez działanie olejku jojoba i skrobi roślinnej zawartej w kremie - oba te składniki często są spotykane w kremach do twarzy.

Bardzo polubiłam ten krem i mam ochotę na inne wersje zapachowe. Zwłaszcza, że kosmetyki OMIA pochodzą z surowców naturalnych i są wolne od silikonów, parabenów, olei mineralnych czy sztucznych barwników.


Odkryłyście już kosmetyki OMIA?

14 komentarzy :

  1. Bardzo lubię ten krem :) jeden z moich ulubieńców za szybkie wchłanianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tego kremu,chętnie wypróbuję.
    Gratulacje pracy tym bardziej,że po takiej długiej przerwie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, choć logo kojarzę. Fajnie, że znalazłaś pracę. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej firmy !
    Gratulacje znalezionej pracy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję powrotu do pracy :) dla mnie kremy do rąk powinny kosztować maks 15 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje powrotu do pracy :)
    tej firmy nie znam, ale skład kremu mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie ;)
    Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego kremu, wcześniej nawet nie słyszałam o tej marce kosmetycznej

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu :o Powodzenia w pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie odkryłam ich na własnej skórze, ale słyszałam o firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pracuj grzecznie, a ta firma już długo za mną chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnam sobie o nim zimą przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz nie ale zimą na pewno skorzystam z niego :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger