piątek, 8 sierpnia 2014

Wypróbuj Priorin Extra

Hej :)

Jak wiecie od ponad roku borykam się z nadmiernym wypadaniem włosów. Już niejednokrotnie pokazywałam Wam produkty, które miały zdziałać cuda, a okazywały się kolejnymi rozczarowaniami. Gdy pani Marta z firmy NuOrder Group napisała do mnie czy przyłączę się do akcji WYPRÓBUJ PRIORION EXTRA to nie kryłam radości, bo już czytałam o tym preparacie na kilku blogach i próbowałam bezskutecznie załapać się do akcji.
Zestaw już do mnie jedzie :) Nie mogę się doczekać :)
O co tyle szumu? 
Czym jest Priorin Extra?


Priorin Extra to specjalnie stworzona przez Bayer unikalna formuła 3ACTIV+ z dodatkiem biotyny, która pozwala utrzymać zdrowe włosy. Formuła 3ACTIV+ z biotyną to połączenie ekstraktu z prosa, L-cystyny i kwasu pantotenowego z biotyną.
Priorin Extra wzmacnia cebulki włosów od wewnątrz dostarczając im niezbędnych składników odżywczych. Unikalna formuła 3ACTIV+ z biotyną odgrywa dobroczynną rolę w utrzymaniu zdrowia Twoich włosów.
Proso jest jedną z najstarszych i najbardziej wartościowych roślin uprawnych na świecie.
L-cystyna jest aminokwasem wchodzącym w skład większości białek w organizmie. Jest również jednym
z podstawowych budulców włosów. Zdrowy włos ludzki zawiera nawet 14-16% cystyny.
Kwas pantotenowy ułatwia produkcję energii w komórkach, również tych odpowiedzialnych za
wytwarzanie i odżywianie włosa.
Biotyna należy do witamin grupy B. Jest niezbędna do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych
i ich wykorzystania przez organizm. Jej dodatek odżywia włosy i zapobiega ich wypadaniu. 

W składzie suplementu (zalecana dzienna dawka) znajdziemy:
Składniki: nośnik - olej z kiełków pszenicy; ekstrakt z prosa; substancja zagęszczająca - wosk pszczeli żółty; kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia)emulgator - lecytyna; L-cystyna; stabilizator - tlenek magnezu; biotyna; składniki otoczki: substancja żelująca - żelatyna, substancja utrzymująca wilgotność - glicerol, woda, barwniki (brązowy tlenek żelaza, czerwony tlenek żelaza, dwutlenek tytanu), wzmacniacz smaku - wanilina, barwnik - żółty tlenek żelaza, wzmacniacz smaku - 4-metoksyacetofenon.
Informacja dla alergików: zawiera gluten i soję.
Badania działania produktu wykazały, że miacyna, cystyna i witamina B5 zwiększyły aktywność komórek odpowiedzialnych za produkcję włosów o 145%  natomiast cystyna zwiększyła gęstość włosów o 80%* (*ilość włosów na cm2 po 3 miesiącach stosowania)

A teraz najfajniejsza część :) 10 z Was może testować 3-miesięczną kurację razem ze mną! 
Wystarczy dziś lub jutro po godzinie 18 wejść na stronę
wypełnić ankietę i wpisać unikalny kod mojego bloga: 
kuQ888biA

Jeśli się zakwalifikujecie to otrzymacie 3 opakowania tabletek - na 3 miesiące stosowania, w trakcie których będziecie musiały uzupełnić ankietę dotyczącą rezultatów. Dokładny regulamin znajdziecie TUTAJ

Dajcie koniecznie znać, której z Was się udało załapać :)

7 komentarzy :

  1. No proszę :) ja już mam i po collagenie biorę się za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś próbowałam ale niestety się nie zakwalifikowałam ;( Jakoś nie mam szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet się nie zgłaszałam, ale widziałam szał blogowy o tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie bym wzięła udział ale dostałam sie do testowania innych tabletek więc odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że kuracja da efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już tydzień temu rozpocząłam kurację :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger