czwartek, 10 marca 2016

Spotkanie blogerek 06.03.2016 Kraków

Mój Dzień Kobiet w tym roku zaczął się wyjątkowo wcześnie bo już 6 marca. W krakowskiej Helladzie na ul.Królewskiej miało miejsce spotkanie organizowane przez Kasię i Anię

Miałam tę przyjemność być jedną z 8 uczestniczek spotkania, a dzięki uprzejmości Madzi bez problemu trafiłam na miejsce :) Dziękuję <3



Wracając do spotkania to najpierw nasyciłyśmy nasz głód - wybrałam Spanakopitakia - pierożki z ciasta phyllo ze szpinakiem i fetą! 
Grecka tawerna znana jest już blogerskiemu światu i nie muszę dodawać, że Hellada swoim wystrojem, cichą muzyką w tle oraz pysznym jedzeniem przenosi nas w greckie klimaty.

Pierwszym gościem naszego spotkania była właścicielka firmy OPTIMA PLUS, która przybliżyła nam nie tylko asortyment firmy, ale przede wszystkim uświadomiła jak szeroki wachlarz sposobów wykorzystania mogą mieć olejki eteryczne. 


Kolejnymi gośćmi były Panie Małgosia i Angelika reprezetnujące Oriflame. Pani Małgosia opowiedziała o założeniach firmy oraz wprowadziła w świat Wellness, natomiast ja oddałam się w profesjonalne ręce uroczej Pani Angeliki - która zmalowała mi piękny, przydymiony makijaż. 


Oczywiście zaraz po spotkaniu napisałam do siostry listę rzeczy, które chcę zamówić w aktualnym katalogu :p 

W spotkaniach w tak kameralnym gronie najfajniejsze jest to, że możemy z każdą z uczestniczek porozmawiać. Cieszę się, że mogłam się spotkać ze znanymi mi osóbkami, oraz poznać dziewczyny, których wcześniej nie znałam.


Chciałabym podziękować organizatorką za cudowne spotkanie, pełne ciepłej atmosfery i za prawdziwe świętowanie dnia kobiet w babskim gronie ;)  

Kobieta lubi być rozpieszczana - tak więc do domu nie wróciłam z pustymi rękoma - partnerzy spotkania na ręce Kasi i Ani przekazali nam tyle nowości, że poświęcę im kolejny post. 


5 komentarzy :

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger