sobota, 18 lutego 2017

Aveeno Skin Relief - balsam z masłem shea

Jak wiecie, moja córeczka zmaga się z AZS, a i ja sama mam skórę suchą, skłonną do podrażnień, dlatego w naszym domu co rusz testujemy nowe kosmetyki, które za zadanie mają przynieść ulgę. 
W nasze ręce jakiś czas temu trafił balsam z masłem shea - Aveeno Skin Relief.
Jak się sprawdził?



Balsam zawiera kompleks trzech unikalnych składników - drobno zmielone płatki owsiane, olej z owsa oraz wyciąg z owsa, a także masło shea, które zbawiennie działa na suchą skórę. 
Balsam ma lekko żelową konsystencję - bardzo dobrze się rozprowadza i dość szybko wchłania pozostawiając jednak na długo delikatny film ( nawilżenie bez uczucia lepkości). Skóra zaraz po nałożeniu przestaje być napięta - u córeczki też radzi sobie ze świądem. Przy regularnym stosowaniu poprawia kondycję skóry, dobrze radząc sobie z przesuszeniami. 

Produkt nie zawiera parabenów. Nie uczula. 
Dzięki wygodnej pompce jest łatwy w użytkowaniu.


Jedynie co niektórym może przeszkadzać to jego zapach - lekko wyczuwalny zapach owsiany. Mi osobiście nie przeszkadza. 

Balsam kupiła mi koleżanka w Anglii - w Polsce jest problem z dostępnością - ale jeśli macie możliwość zdobycia go to śmiało kupujcie. 
Polecamy!

8 komentarzy :

  1. Wydaje mi się, że ten zapach jest nie Dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy AZS mojej córeczki zapach to aspekt drugoplanowy - ważne że działa - a zapach jest bardzo delikatny :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kosemtyki z masełkiem Shea.

    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  3. আমরা বিভিন্ন স্বাস্থ্য সমস্যার চিকিত্সার জন্য, একটি ড্রাগ যে প্রদান করা হয়েছে এবং শস্য রোগ সম্পূর্ণভাবে নিরাময় করতে পারে ব্যবহার করে একটি প্রতিকার প্রদান.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywiesc Wam jeszcze :D ? Bede czaic za promocjami :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam skórę skłonną do przesuszenia, więc chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger