czwartek, 2 lutego 2017

Maroko Sklep, Szafranowy krem do rąk

O ile do niedawna nie byłam fanką kremów do rąk tak od kilku miesięcy, ze względu na zmianę pracy, stały się must have w mojej kosmetyczce. Niestety swoich dłoni nie rozpieszczam co skutkuje przesuszoną skórą wymagającą dobrego nawilżenia i regeneracji. 
Jednym z kremów po który sięgnęłam tej jesieni był szafranowy krem do rąk pochodzących z Maroko Sklep


Naturalny krem do rąk z olejem arganowym, masłem shea i szafranem to luksusowy, doskonały kosmetyk do pielęgnacji dłoni i paznokci. Zawarte w kremie cenne naturalne składniki: olej arganowy, olej ze słodkich migdałów, masło shea, ekstrakt z szafranu i aloesu silnie odżywiają oraz regenerują skórę dłoni. 

SKŁAD:
Aqua, glyceryl stearate, potassium palmitoyl, hydrolyzed wheat protein (hydrolizat protein pszenicy), crocus sativus extract (ekstrakt z szafranu), butyrospermum parkii butter (masło shea), glycerin (gliceryna), caprylic/capric triglyceride, argania spinosa kernel oil (olej arganowy), prunus amygdalus dukis oil (olej ze słodkich migdałów), aloe barbadensis leaf extract (ekstrakt z liści aloesu), xanthan gum (guma ksantanowa), benzyl alcohol, dehydroacetic acid.





Krem dostajemy w szklanym słoiczku. Jego konsystencja jest lekka, o kremowej barwie, szybko się wchłania. Zawarty w kremie olej arganowy, olej ze słodkich migdałów, masło karite i szafran to doskonała mieszanka, sprawiająca, że dłonie stają się gładkie i nawilżone. Wyczuwalny jest delikatny płaszcz lipidowy zabezpieczający przed niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych.
Krem nadaje się do codziennej pielęgnacji. 
Na uwagę zasługuje jego zapach - charakterystyczny zapach szafranu - dla jednych piękny, dla drugich nieodpowiadający.

Krem możecie kupić TUTAJ za 32,44 zł.

Znacie kosmetyki z szafranem? Lubicie jego zapach? 

8 komentarzy :

  1. Rzadko można spotkać krem do rąk w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego kremu :) ani w takiej formie opakowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten krem i na pewno do niego wrócę, bardzo mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale bardzo mnie zaciekawił ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ten krem luksusowo wygląda i jakie super składniki aktywne ma, z pewnością moje suche dłonie pokochałyby go :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk w słoiczku i w dodatku tak ładnym, rzadko spotykane :)
    Nigdy nie miałam kosmetyku o zapachu szafranu, może czas spróbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem do rąk kojarzy mi się z tradycyjną tubką, a tu taki piękny słoiczek!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger