poniedziałek, 18 listopada 2013

Foliowa metoda zmywania paznokci

Zawsze irytowało mnie zmywanie paznokci po użyciu brokatowych lakierów i lakierów ciemnych. Tych pierwszych ze względu na to, że trzeba było zużyć wiele wacików i zmywacza, a i napracować się również, tych drugich przez to, że zawsze sobie zabrudziłam skórki.

Aż pewnego dnia trafiłam na jakimś blogu na informacje o foliowej metodzie zmywania paznokci i od tamtego czasu zapomniałam co to problem ze zmyciem lakieru. 

Potrzebne nam będą waciki kosmetyczne - ja używam okrągłych i potrzbuję ich 2,5 sztuki, folia aluminiowa oraz zmywacz do paznokci.
Waciki przecinamy na 10 równych części - czyli cały dzielimy na 4.



Z folii aluminiowej wycinam 10 pasków - mniej więcej 2x10 cm.
Wacik nasączam zmywaczem i przykładam do pomalowanego paznokcia.
Owijam szczelnie folią aluminiową i zostawiam na 2-3 minutki.



Po upływie tego czasu przyciskając delikatnie folię z wacikiem do płytki paznokcia zsuwamy folię. Voila! Po lakierze nie ma śladu, a jakby się zdarzyło, że jest to usuwamy resztki tradycyjnie.


Ja metodę foliową pokochałam i używam jej bardzo często i nie przechodzę już obojętnie obok brokatowych lakierów :) 

3 komentarze :

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger