poniedziałek, 25 listopada 2013

zakupy w Rossmannie ;)

W planach miałam mniejsze zakupy, ale jak mój mąż usłyszał, to stwierdził, że mam sobie coś kupić "od Mikołaja"



Zdecydowałam się na:
* podkład L'oreal True Match W3 Beige Dore - ostatnio jak miałam robiony makijaż przez kosmetyczkę to właśnie ten odcień mi dobrała :)
* Szminkę Miss Sporty nr 59 Hight Red - ma piękny czerwony kolor
* Matte Top Coat Lovely
* Super fast dry Top Coat
* Złoty lakier Wibo glamour nails nr.5
* Czarny lakier Manhhatan 60 seconds 

Marzą mi się paznokcie pomalowane na matowy czarny ze złotymi końcówkami ;) i taki też sobie zrobię :) Ale narazie muszę wytrzymać do 6.12 z testowaniem, bo nie wytłumaczę córeczce dlaczego mama nie dostała prezentu albo czemu dostała wcześniej ;)
Jeszcze planuję sobie zamówić wreszcie pędzel Hakuro H50 ;) 

A Wy? dostaniecie kosmetyczne prezenty mikołajowe albo świąteczne?

2 komentarze :

  1. Mam ten złoty lakier i ten top coat - są super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś wcześniej nie widziałam tego złotego :) a top coat niebawem przetestuję :)

      Usuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger