wtorek, 13 stycznia 2015

Kod rabatowy - dla Was :) na olej arganowy

Kochani :)
jest Was tutaj już tak dużo <3 każdej osobie dziękuję za obecność. Szykuję dla Was rozdanie - pojawi się na dniach :) 
A już dziś mam dla Was specjalny kod rabatowy na zakup oleju arganowego lub zestawu 2 olejów + świecy zapachowej od Manufaktury Aptecznej.



TUTAJ znajdziecie informacje jak zamawiać, a Wasz kod rabatowy, który musicie wpisać w koszyku to:
 wkuferku 


Kto jeszcze nie próbował tego oleju odsyłam do recenzji TUTAJ i do zakupu bo warto :)

10 komentarzy :

  1. Wolę masło arganowe :) ale kod dam przyjaciółce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie potrzebuję, ale na pewno ktoś skorzysta z kodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego olejku nigdy za dużo,jak coś uda mi się zabunkrować w portfelu to skorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go koniecznie dodać do listy zakupów :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podziękuję, mam jeszcze innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam ale tym razem nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger