czwartek, 5 lutego 2015

Perfekcyjna skóra nawet przy największym zbliżeniu?


Pudełeczko z tytułowym tajemniczym pytaniem otrzymałam jeszcze w grudniu i szczerze mówiąc byłam bardzo zaskoczona. 
Okazało się, że w środku znalazłam duet L'oreal Paris Skin Perfection.

Tajemnicza paczka przyszła od portalu Ofeminin, a o tym, że zostałam wytypowana do testów dowiedziałam się oficjalnie 2 tygodnie później z maila.
Czy skoncentrowane serum i krem udoskonalający rzeczywiście sprawiają, że nasza skóra staje się perfekcyjna?
Zapraszam na recenzję.



Na początku chciałabym zaznaczyć, że oba kosmetyki są nowościami w Polsce, dopiero od lutego możemy kupić - np. w Rossmannie za cenę 35,99 za sztukę. 
Z założenia kosmetyki są przeznaczone dla skóry 25+ 
Po 25. roku życia skóra, choć wciąż młoda, już nie tak perfekcyjna jak dawniej. Stres, zmęczenie i szybkie tempo życia wpływają na pojawienie się zmian na powierzchni skóry i widoczne pogorszenie się jej jakości. 
Ktoś to pisał o mnie?! 

Skin Perfektion ma optymalnie nawilżać, widocznie redukować zaczerwienienia, wygładzać oraz nadawać jedwabista miękkość. 

Oba kosmetyki przyciągają bardzo ładną szatą graficzną oraz przyjemnym zapachem. 




Serum ma 30 ml i dostajemy je w szklanej buteleczce z pompką. Konsystencja bardzo lekka, jakby żelowa, wystarczy odrobinę by rozprowadzić na całej twarzy. 



Krem dostajemy w szklanym słoiczku, który dodatkowo ma plastikowe zabezpieczenie przed wydostawaniem się kremu. Ma również lekką formułę, w kolorze bladoróżowym. Wydajność także na plus.

Ponieważ kosmetyki stosowałam zaraz jeden po drugim to opiszę Wam działanie tego duetu razem.
Zaraz po aplikacji moja skóra robi się lekko różowa - nie czuję pieczenia, szczypania - po prostu nabiera innego koloru. Po kilku minutach kolor ten znika. Skóra pozostaje wygładzona, miękka, nawilżona - zyskuje lepszego kolorytu - zaczerwienienia w widoczny sposób są zredukowane. Na skórze pozostaje delikatny, nie tłusty film. Po ponad 4 tygodniach stosowania zauważyłam ogólną poprawę wyglądu skóry. Nie wystąpiły żadne niespodzianki. 

Jestem bardzo zadowolona z działania tych kosmetyków i całkiem możliwe, że do nich powrócę. W serii występuje też krem BB, który mnie zaciekawił. 

Znacie Skin Perfection L'oreal Paris? 

35 komentarzy :

  1. Nie znam, ale czytałam już pozytywne opinie na ich temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te kosmetyki skoro poprawiają wygląd skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JuŻ podoba mi się ten krem i jak tylko spotkam w rossmannie to na pewno trafi do mojego koszyka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że dla mojej tłustej cery mogłoby to być zbyt wiele :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbowałabym to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie to serum, jak podziałałoby na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I moja cera stała się gładsza, delikatniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiło mnie serum i pewnie przy najbliższych kosmetycznych zakupach ulegnę pokusie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam wcześniej, ale zaciekawiły mnie i chętnie wypróbowałabym serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne opakowania i fajnie, że "coś" robią, pewnie bym się skusiła na serum jak już coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam i nie poznam ponieważ nie jestem fanką kosmetyków L'oreal ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe te kremy , ale raczej nie skuszę się na nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale to nie są kremy dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne te kosmetyki, dawno nie miałam nic z L'oreala:)

    OdpowiedzUsuń
  15. obydwa kosmetyki mają przepiękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. serum jest bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze ze się u Ciebie sprawdził:-) Nie używałam i raczej już nie będę używała kosmetykow Loreal, ograniczamy kupowanie kosmetyków firm testujacych na zwierzętach a szkoda:-S

    OdpowiedzUsuń
  18. od razu widac, że to kosmetyki dla prawdziwej kobiety z klasą

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny duet, chętnie bym te serum wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają bardzo profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiekowo nie dla mnie ale wyglądają genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam te produkty na stronie Rossmanna i chyba się skuszę :)
    A opakowania są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się po ciąży trochę zaniedbałam. Więc sobie u Ciebie pobuszuję. Widzę, że znajdę tu jakieś inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. My kobiety jesteśmy czułe na punkcie estetyki - nawet kosmetyków. Loreal zadbał tutaj o opakowanie. Myślałam, że to perfumy :P
    Z tego co piszesz warto spróbować

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chyba nie wierzę w takie cuda.. Mam za bardzo problematyczną cerę ...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger