wtorek, 24 lutego 2015

Zapowiedź testów i niespodzianka dla Was :)

Kosmetyki naturalne mają stałe miejsce w  moim sercu i chętnie poznaję nowości. 
Gdy Pani Aneta reprezentująca firmę Abeauty zaproponowała mi współpracę barterową to wahałam się tylko w momencie wyboru kosmetyku. 
Abeauty to włoskie kosmetyki, na bazie winogron, oliwy z oliwek i szafranu. Bez parabenów, bez sztucznych barwników, bez wazeliny, bez parafiny, bez niklu.
Wybór padł na relaksujący płyn pod prysznic i do kąpieli z linii Pulchra, na bazie winogron Sagrantino Caprai. Wkrótce o nim usłyszycie.


W paczce znalazłam także bardzo elegancko zapakowane próbki... 

...oraz coś dla Was :)

Jeśli ktoś z Was chciałby się wybrać na 18 targi BEAUTY FORUM, które odbędą się 7-8 marca w Warszawie to mam dla Was 2 karty gości - które upoważniają do zakupu biletu w promocyjnej cenie.
Zainteresowanych proszę o kontakt: wkuferku@op.pl
A wszyscy, którzy tam będą nie zapomnijcie odwiedzić stanowiska Abeauty, bo kosmetyki w sprzedaży będą dostępne on-line dopiero od marca :) 

11 komentarzy :

  1. JA zpraszam skromnie na targi będe tam razem z firmą pixie cosmetics :)) ( jak ktoś przyjdzie t oprosze mówić, że jesteście blogerkami z chęcią poznam Was )
    Będziesz też ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, nad czym ubolewam - 8 marca świętujemy w Krakowie Dzień Kobiet z dziewczynami ;)

      Usuń
  2. Piękna buteleczka, świetnie, że będziesz testować, daj znać jak się sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o lubie takie nowości:) szkoda ze te targi nie w Krakowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocnych testów oby produkt spełnił Twoje oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania i oczywiście pozytywnych rezultatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat w weekend kiedy są targi mam zajęcia... o nie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger