czwartek, 14 listopada 2013

Liebster Blog - czyli trochę o mnie ;)

Black Smokey zaprosiła wszystkich chętnych do Liebster Blog, jako, że widzę brak chętnych to ja odpowiem na pytania i przy okazji dowiecie się czegoś o mnie ;) 

Jaki jest Twój ulubiony kolor?
 wszystkie odcienie niebieskiego ;) 

Świece czy Olejki?
świece i to często bo dają i zapach i klimat ;)

Zima czy lato?
zdecydowanie LATO

Ulubiona firma kosmetyczna?
Oriflame, Eveline, 

Twój ulubiony kwiat.
 bez, konwalia

Jaki jest Twój typ urody?
wiosna

Co zazwyczaj robisz o 20:00?


 usypiam młodszą córeczkę lub pomagam się kąpać starszej ;)

Czy masz jakiś produkt z MAC?
 jeszcze nie

Twój popis kulinarny?
 Lubię eksperymentować w kuchni, a jako popisowe mogę uznać moje torty :)

Szminka czy błyszczyk?
 błyszczyk

Blog - dlaczego?
 Zawsze lubiłam pisać, a z natury jestem gadułą . Jakiś czas temu zaczęłam pisać recenzje do KWC i teraz pomyślałam, że fajnie będzie mieć wszystko w jednym miejscu :) 










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger