środa, 17 września 2014

SVEA - krem do rąk NaturligtVis

Hej :)

Moje dłonie i paznokcie bardzo buntują się na wykonywaną przeze mnie pracę - dłonie stały się wysuszone, paznokcie także, przez co się połamały. Sprzymierzeńcem w tym kryzysowym czasie stał się dla mnie krem NaturligtVis. I dzisiaj będzie o nim :)

Krem do rąk NaturligtVis dostajemy w 75 ml tubce z zakrętką, pierwotnie zabezpieczony jest folią, więc mamy pewność, że otwieramy go jako pierwsi. 
W składzie znajdziemy same organiczne oleje - ze słonecznika, jojoba, rzepaku oraz wyciąg z nagietka. 
Konsystencja - typowa dla kremów do rąk, koloru kremowego. 
Zapach, który uwielbiam - pachnie jak geranium - połączenie ziołowego aromatu z cytryną i miętą :) Nie musi się każdemu podobać, ale ja lubię ;)
Działanie: krem szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu (którego w kremach nie lubię), zapewniając maksimum nawilżenia - skóra staje się gładka i bardziej elastyczna. Dobrze działa także na paznokcie. Spokojnie zaraz po aplikacji można przejść do zwykłych czynności - nie robiąc sobie np. przerwy w pracy.
Ten krem to moje drugie spotkanie z kosmetykami SVEA - i jestem kolejny raz zachwycona :) 
Krem możecie kupić TUTAJ za 36,90 zł. 

Znacie?

7 komentarzy :

  1. Nie wiem czy dałabym za kremik tyle pinieążków :d mam swojego ulubieńca z Soraya ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam ale dla mnie cena jak za krem do rąk jest troszkę zbyt wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się się jeszcze z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena nie na moją studencką kieszeń, ja na razie używam Neutrogeny i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy,ale chociaż krem wydaje się być świetny to cena jak za krem do rąk dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger