czwartek, 29 września 2016

Freedom PRO 12 Secret Rose

Na spotkaniu Podkrakowskich Blogujących mam od  OLADI.PL otrzymałam paletkę 12 cieni do powiek FREEDOM - PRO 12 SECRET ROSE.


Cienie zamknięte są w plastikowej kasetce, która pozostawia wiele do życzenia - ciężko ją otworzyć. Dołączony jest również aplikator - z którego nie korzystam - zdecydowanie wolę wykonywać makijaż pędzlami.
Jednak nie ocenia się książki po okładce - i w imię tej zasady zaskoczyłam się jakością tych cieni. 
Paletka zawiera cienie, matowe, satynowe i brokatowe dzięki czemu pozwala na wykonanie różnych makijaży - od delikatnego po wieczorowy.
Pigmentacja bardzo dobra - cienie się nie ścierają, nie rolują, bardzo dobrze łączą ze sobą.
Cienie w konsystencji bardzo mi przypominają cienie Sleek - są kremowe, czyli takie jak lubię.



Na ich korzyść na pewno przemawia również cena - paletkę można już kupić za 20 zł


Podoba mi się, a Wam? 

5 komentarzy :

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger