czwartek, 24 października 2013

w moim kosmetycznym kuferku

Witajcie :)
tak jak wskazuje nazwa bloga chcę się z Wami tutaj dzielić zawartością mojego kuferka z kosmetykami... no dobrze, nie tylko kuferka ale i półek i szafek ;)
Kosmetyki towarzyszą mi od zawsze i nie ukrywam, ale mam na ich punkcie lekkiego hopla :p Ciągle szukam nowych inspiracji i kosmetyków spełniających moje oczekiwania. Bardzo lubię kolorówkę więc najczęściej pewnie będzie tutaj o niej mowa :)
Mam nadzieję, że moje recenzje się komuś przydadzą :)


3 komentarze :

  1. :) Czyli hopla mamy podobnego:) tylko ja na założenie bloga się jeszcze nie zdecydowałam:)) szkoda że tak daleko od siebie mieszkamy bo miałybyśmy o czym plotkować;))) Reni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze zostaje Reniu wirtualne plotkowanie :) a na Twojego bloga czekam :*

      Usuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger