sobota, 26 października 2013

zakupy Pierre Rene

Witajcie :)

ostatnio skusiłam się na promocyjne zakupy w sklepie Pierre Rene po promocyjnych cenach.
Wcześniej nie miałam za dużo do czynienia z tą marką, więc zdecydowałam się na 2 pojedyńcze cienie do powiek: Pearl No 46 Redish Gold i Stars No 82 Pinkish Beige oraz na dwa błyszczyki: Sweet Berry Lip w kolorach Nude oraz Red delicious.
Cienie kosztowały 2,60 zł, a błyszczyki 4,99 zł za sztukę. Gratis dostałam balsamiczną pomadkę Color Balm co mnie pozytywnie zaskoczyło, podobnie jak szybkość realizacji zamówienia - już następnego dnia kosmetyki były u mnie - to lubię :) Jedyne moje zastrzeżenie jest takie, że kolory pokazane na stronie daleko odbiegają od tych rzeczywistych, ale o tym dokładniej przy recenzjach.  

Tak się prezentują moje nowe zdobycze :) 





A już w następnych postach postaram się o ich recenzje. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger