piątek, 14 lutego 2014

True Rose Yankee Candle

Z natury jestem romantyczką, więc nic dziwnego, że lubię zapachowe świece i olejki. Od dawna chodziły za mną też woski YC, przecież tyle na ich temat ochów i achów w blogosferze.
Wybór trudny, bo zapachów multum, jakie możecie zobaczyć na przykład >TUTAJ<.

Ponieważ lubię kwiatowe zapachy: bez, jaśmin, konwalię i różę to też takie zapachy wybrałam. 
Dziś będzie o pierwszym z nich o nazwie TRUE ROSE.



O zapachu...

Nasączony mocnym, klasycznym i w pełni naturalnym olejkiem różanym wosk uwalnia zapach zaskakująco prawdziwy. W tym wydaniu – jest to esencja zbudowana w oparciu o jedynie wyselekcjonowane, odseparowane od drażniących kolców, idealne pąki. True Rose to przechadzka po porannym, rozkwitającym ogrodzie, w którym pierwsze skrzypce grają piękne, wielokolorowe róże. Ich intensywny aromat mocno uderza do głowy i swoim klasycznym pięknem i nienachalną wymową przykrywa urodę innych, najwytrawniejszych nawet, florystycznych kompozycji.

Moim zdaniem:

Wosk ma typową postać apetycznej tarteletki. Już przez folię czuć zapach róży.
Gdy zaczyna się topić pokój wypełnia śliczny różany zapach, nie sztuczny, prawdziwy.
Moja babcia wokół domu ma piękny ogród, a w nim dziesiątki róż. True Rose ma właśnie zapach tych babcinych róż, ściętych prosto z krzaka, nad ranem, gdy jeszcze rosa zbiera się na płatkach i liściach. Uwielbiam takie zapachy.
Muszę sobie jeszcze sprawić nowy kominek, bo ten stary jest mocno wysłużony. Ale to w następnym zamówieniu na goodies.pl 

17 komentarzy :

  1. niestety nie przepadam ,za różanymi woskami

    OdpowiedzUsuń
  2. Różanego zapachu w woskach jeszcze nie odkryłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko lubisz różane zapachy to spróbuj koniecznie :)

      Usuń
  3. Oj, ten babciny zapach róż z rosą zachęca! :) - bardzo ładnie to opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia ma drewniany dom, wokół którego jest jeden wielki ogród, ona kocha kwiaty i tych róż jest tam pełno - a zapach tak mi się kojarzy ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam zapach róż :) naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również go mam, bardzo ładnie pachnie :) Jak prawdziwa róża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar go zakupić na dniach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by pewnie nie przypadł go gustu, nie lubię zapachu róży. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym wolała zeby pachniał konfitura <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak to jest, że gdzie nie rzucę oczami widzę woski - a ja do tej pory nie mam ani wosku ani kominka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam prawdziwe róże, natomiast obawiam się, czy ten wosk nie pachnie jak różany różaniec, ponieważ takiego zapachu nie znoszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger