niedziela, 23 marca 2014

Lovers-owe LOVE Eveline

Już nie raz pisałam, że jestem błyszczykomaniaczką.
Błyszczyki mam wszędzie tam gdzie chcę by były pod ręką i chętnie po nie sięgam. W torebce, w łazience, w szafce nawet w samochodzie ;) Błyszczyków nigdy za wiele.
Są błyszczyki które od razu chwytają za serce - i stają się ulubieńcami.
Takim błyszczykiem jest błyszczyk LOVERS Ultra Shine firmy Eveline
Posiadam numer 610. 

Cena za 7,5 ml to około 13 zł.

Błyszczyk jest dość spory, ale ma ładne opakowanie. Posiada płaski aplikator, który nabiera odpowiednią ilość kosmetyku i nie utrudnia a ułatwia jego rozprowadzanie.
Błyszczyk posiada delikatny złoty shimer, który optycznie powiększa usta ale nie wygląda tandetnie.

W składzie znajdziemy między innymi olej arganowy. Błyszczyk nawilża usta - nie podkreśla suchych czy popękanych ust. Nie klei się pomimo, że jest dość gęsty. Rozprowadza się równomiernie, bez smug, nie zbiera się też w kącikach ust. Długo się utrzymuje na ustach. 
Czego chcieć więcej? a no tak... jeszcze ładnie pachnie :) 
Mój must have wśród błyszczyków.


A Wy? dałyście się zakochać w jakimś Loversie? 

16 komentarzy :

  1. Takiego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ,ale kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go :p ale czeka aż skończę cokolwiek : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek, bardzo delikatny:)
    Ja jestem zwolenniczką pomadek:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek piękny - kocham błyszczyki:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada świetnie ten błyszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię błyszczyk Eveline powiększający usta za efekt mrowienia po nałożeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale wygląda świetnie.I najważniejszy jego plus - nie podkreśla suchych skórek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma piękny kolor ten błyszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąż nie cierpi jak mam błyszczyk na ustach! ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger