poniedziałek, 22 września 2014

Zapraszamy - spotkanie blogerek 30.11.2014 Brzesko

Hej Kochani :*

Przychodzę do Was dzisiaj z zaproszeniem :)

Razem z Anią serdecznie zapraszamy Was na kosmetyczne spotkanie Blogerek przy kawie. 
Spotkanie odbędzie się 30.11.2014 w Brzesku

Będzie to pierwsze spotkanie tego typu w Brzesku :) 
Kto nie wie, temu podpowiem, że to tutaj mamy Browar Okocim , i że jest to miasteczko leżące pośrodku Tarnowa, Nowego Sącza i Krakowa, więc nie będzie problemu z dojazdem :)

Mamy dla Was 10 miejsc.
Swoje zgłoszenia wyślijcie na adres: spotkanie.brzesko@gmail.com
w tytule wpiszcie ZGŁOSZENIE spotkanie Blogerek, a w treści podajcie swoje imię, nazwisko, adres bloga oraz dlaczego chciałabyś uczestniczyć w tym spotkaniu :)

Na zgłoszenia czekamy do 10 października :) 

33 komentarze :

  1. Niestety nie moje okolice. W sobotę może bym dała radę ale w niedzielę raczej nie. Udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niestety też nie moje okolice. Gdyby było w sobote to na pewno bym się zglosiła, ale niedziela odpada

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie gdybym miała bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety termin mi nie siada :( Ale dziewczyny życzę udanej imprezki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. całkowicie nie moje rejony, ale bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bawcie się dobrze, na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak bliziutko, ale córeczka jest na cycu więc odpada.. a tak strasznie bym chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozostaje mi życzyć świetnej zabawy :*!

      Usuń
  8. za daleko :(
    mam nadzieję, że spotkanie się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak w Brzesku to 15 minut ode mnie. Już wysyłam zgłoszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło jest poznać kogoś z okolic :) chętnie dodaję blog do obserwowanych i wysyłam zgłoszenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nawet nie wiem gdzie to jest więc pozostaje mi życzyć Wam udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym przyjechała, ale niestety mam prawie pół tysiąca km... Życzę udanego spotkania. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam i swoje zgłoszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. tak samo już wcześniej wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysłałam już wcześniej swoje zgłoszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jest ustawiony jakiś przedział wiekowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chętnie bym się zgłosiła tylko mam poniżej 18 :-/ Więc nie wiem czy mogę :///

      Usuń
  18. Kurcze że wcześniej nie znałam Twojego Bloga ;(:( Mieszkam w Tarnowie i chętni był zgłosiła swoją kandydaturę ;) No trudno może innym razem ;) Ogólnie miło tu u Ciebie


    Fajny blog :) zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger