poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kosmetyki Naturalne BUTIQUE

Na ulicy Rakowickiej 12 w Krakowie mieści się miejsce, o którym słyszałam od moich blogowych koleżanek.
Ba! Miałam (i nadal mam ;)) zaproszenie, by osobiście, na własne oczy i zmysł węchu przekonać się o niezwykłości tego miejsca.

Niestety nie było mi to dane, bo jak wiecie praca 70 km od Krakowa skutecznie mi uniemożliwia wypady poza niedzielne. 
Kosmetyki Naturalne Butique był jednym z partnerów spotkania blogerek 8 marca.

Pani Agnieszka postanowiła jednakże mnie miło zaskoczyć przysyłając czekający na mnie upominek.

Upominek, w którego włożono serce, zawartość dobrano ze starannością, przewiązano wstążką i dołączono bilecik, na widok którego buzia sama się uśmiecha :)
Kosmetyki jakie znalazłam wzbudziły moją radość, ponieważ wcześniej nie miałam z nimi do czynienia, a wszystkie są naturalne, organiczne i certyfikowane. 
Zobaczcie co zawierała moja paczuszka.
INTIMELLE płyn do higieny intymnej

Alteya Organics Organiczna mgiełka z róży damasceńskiej

John Masters Organics - balsam do ust

Balsam na wagę -mango

Marius Farbe - mydło z olejem arganowym

John Masters Organics - odżywka do włosów z rozmarynem i pieprzem


Pachną nieziemsko... Wszystkie te i wiele innych, równie kuszących produktów znajdziecie na Rakowickiej 12.
Zapraszam też na fanpage butiku KLIK.

Testy już trwają wiec niedługo poznacie moją opinię na ich temat.

Dziękuję Kosmetyki Naturalne BUTIQUE za tak miłą niespodziankę :)



Czego jesteście najbardziej ciekawi?

14 komentarzy :

  1. Odżywki do włosów ;) już czekam na Jej recenzje. Trzeba będzie wpaść kiedyś do tego niebiańskiego zakątka poniuchać to i owo i skusić się na coś całkiem naturalnego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Ja nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawią mnie naturalne kosmetyki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalne kosmetyki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten balsam do ust jest boski! używam od prawie tygodnia, ale jest to ten kosmetyk, w którym zakochałam się od pierwszego kontaktu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydełko z olejem arganowym wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby wszystko się dobrze spisalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych produktów i jestem ciekawa jak będą się sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie te kosmetyki są bardzo interesujące :) Mam nadzieje że sprawdzą się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ta mgiełka z róży :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger