niedziela, 12 kwietnia 2015

Resibo - krem ultranawilżający

Resibo to nasza rodzima marka kosmetyków naturalnych, oferująca 6 produktów do pielęgnacji twarzy. Wszystkie kosmetyki są w 100% wegańskie i zostały wyróżnione znakiem jakości VEGE.
Dziś chciałabym Wam przybliżyć jeden z nich - krem ultranawilżający.

Zacznijmy od obietnic producenta: Lekki jak baza, idealny pod makijaż. Niewidzialna siateczka minerałów zabezpiecza i chroni skórę przed słońcem (SPF 10). Nie pozostawia smug. Nawilżająca kompozycja daje to, co najlepsze przez cały dzień.


Początkowo zamknięty w przyciągającej wzrok tubie wykonanej z grubego kartonu. Przyjemny design i hasło: "Zacznij dobrze swój dzień" sprawia, że chętnie się po niego sięga.
Krem zapakowany jest w pojemniczek z pompką ułatwiający dozowanie. Pompka działa bez zarzutu, nie zacina się.
Krem ma treściwą konsystencję, musimy jednak uważać by nie nałożyć go za dużo - cienka warstwa wystarczy by zapewnić skórze optymalne nawilżenie i odżywienie. Zapach dość specyficzny, trochę orientalny, ale nie przytłaczający, mi odpowiada.

W składzie znajdziemy mnóstwo składników aktywnych jak olej arganowy, olej migdałowy, wyciąg z korzenia rabarbaru, Omega Plus, filtr mineralny.

Krem jest dość treściwy, ale nadaje się pod makijaż jeśli oczywiście mamy czas by się dobrze wchłonął.
Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że skóra stała się gładka, sprężysta i nabrała zdrowego wyglądu.


Skład: Aqua, Coco Caprylate/Caprate, Talc, Propanediol, Linum Usitatissimum Seed Oil, Glycerin, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4 Esters, Titanium Dioxide, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Galactoarabinan, Sodium Hyaluronate, Rheum Rhaponticum Root Extract, Leptospermum Scoparium Branch/Leaf Oil, Hydrogenated Olive Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Zea Mays Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Olea Europaea Oil Unsaponifiables, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Microcrystalline Cellulose, Cellulose Gum, Xanthan Gum, Sodium Phytate, Aluminum Hydroxide, Magnesium Stearate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene, Citral, Linalool


50 ml kremu kosztuje 79 zł - do kupienia TUTAJ

Czuję się zachęcona i kiedyś zapewne wypróbuję płyn micelarny lub olejek do demakijażu.
A Wy? Znacie już Resibo? 

22 komentarze :

  1. Ciekawe ma opakowanie, troszkę takie nietypowe :D I widzę, że tez całkiem dobrze się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko po co ten talk w kremie :( Pewnie zapycha, a przynajmniej mnie by zapchał. Firmy jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wlaśnie dostalam do wczoraj, zobaczymy jak u mnie się sprawdzi ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowe i całkiem ładne opakowanie :o) a i krem dość interesujący :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę o tej marce, ale przyznaję, że opakowanie ma bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam próbkę ich kremu odżywczego - rewelacja! Od miesiąca używam też kremu pod oczy jest ok, ale jest go stanowczo za dużo i nie ma szans żeby zużyć go cały w tak krótkim czasie ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, ale mają bardzo ładne opakowanie, zdecydowanie wyróżniające się od wszystkich które widziałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie jest bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie widziałam wcześniej tej marki, ale już samo opakowanie strasznie mnie intryguje :) teraz też podpatrzyłam skład i widze, że jest zachęcający do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie jest bardzo ciekawe... Takie ekologiczne :P przynajmniej tak wygląda :D Nie spotkałam się jeszczez tymi kosmetykami ale kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizualnie wygląda cudnie, ale jakoś mnie nie ciągnie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie ma cudne, dobrze że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo osób go sobie chwali :) Opakowanie ma bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie wygląda świetnie. Szkoda, że ma składniki, które mnie zapychają...

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się jego wizualna część, sama jeszcze nie miałam okazji używać nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta marka postawiła na nietuzinkowe opakowania, które bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to juz kolejna pozytywna opinia na temat tego kremiku;)wart swej ceny;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zafascynowana, ze polska firma stawia na naturalne kosmetyki. Do tej pory wybrobowalam olejek do demakijazu (fantastyczne, odkrycie roku!) oraz krem ultranawilzajacy. Niestety krem zostawia bialy film, chcialabym powiedziec (zanim Panie z Resibo mnie zaatakuja), ze probowalam zmiejszyc ilosc do totalnego mimimum i nadal ten problem. Moze da sie to ulepszyc. Niesety to minus.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger