sobota, 18 marca 2017

Nowości w kuferku - kosmetyki HEAN

W moim kosmetycznym kuferku pojawiło się sporo nowości, wśród nich nowości marki HEAN
Wśród nich Pomadka True Color, utrwalacz makijażu Hight Definition  oraz róż  wypiekany Baked Rouge w kolorze 272.


Pierwszą z nowości jest nawilżająca pomadka z balsamem w postaci sztyftu. Pomadka świetnie sprawdza się na codzień - łączy w sobie funkcje błyszczyka i pomadki, nadaje ustom kolor jednocześnie je nawilżając. Moje usta ją polubiły. 

Drugim z produktów jest wypiekany róż. Łatwo się go rozprowadza, zawiera w sobie delikatne drobinki które pięknie mienią się w słońcu - nie ma potrzeby używania rozświetlacza. Zadowalająca trwałość sprawia, że chętnie po niego sięgam gdy chcę wykończyć mój codzienny makijaż. 


Ostatnią nowością jest fixer, na którego miałam ochotę już od dawna. 
High Definition FIXER SPRAY to profesjonalny produkt do utrwalania makijażu. Bezbarwna utrwalająca mgiełka do twarzy tworzy lekki niewidzialny film ochronny, który przedłuża trwałość oraz zabezpiecza makijaż przed ścieraniem i rozmazywaniem. 
Fixer rozpytalmy na gotowy już makijaż, co sprawia, że zyskujemy na jego trwałości dobrych kilka godzin. Kosmetyk nie sprawia też problemu przy demakjażu. 
Hean ma w swojej ofercie wiele ciekawych produktów, które mam zamiar przetestować. 
Znacie markę Hean? 

13 komentarzy :

  1. Nie miałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam markę, ale przyznam, że ich kosmetyki mnie nie zachwycają ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę znam, ale rzadko u mnie gości, chociaż do tych produktów, których używałam nie mam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre kosmetyki znajdziesz na beautysupply.pl. Ostatnio udało mi się dorwać loreal'a w bardzo niskich cenach. Zdecydowanie polecam i dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry kuferek to must have. Sama uwielbiam zestawy kosmetyczne do pielęgnacji włosów. Piękny kolor tej pomadki, dlatego już niedługo postaram się nabyć ją w niedługim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor pomadki jest piękny ;) mam ich sporą kolekcję, która ciągle rośnie ;) niedługo i ta się w niej znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiac nigdy w żadnej stacjonarnej drogerii nie widziałam kosmetyków marki Hean

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że poszłaś w róże i w brzoskwinie. Dla mnie to jest o wiele lepszym sposobem, niż żebyśmy musieli się ogólnie malować kolorami, jakie nam nie odpowiadają. Ja bardzo sobie cenię tę kosmetykę. Dlatego w sklepie https://sklep.wonderlashes.pl szukam tylko najciekawszych, kolorowych okazów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już zrobicie się na bóstwo to polecam wyruszyć na podryw na przykład wyszukując odpowiednią osobę na: Anonse Zawiercie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger