środa, 22 października 2014

Jesienne spotkanie blogerek 20.10.2014 Kraków - relacja

Hej :)

Każda pora jest dobra na spotkania z ludźmi których łączy ta sama pasja. W Krakowie w poniedziałek 20.10.2014 odbyło się jesienne spotkanie blogerskie.


Spotkanie miało miejsce w krakowskiej restauracji Cosa Nostra, która wystrojem oraz menu przenosi nas do Włoch :) 
w takim miejscu nie mogłam sobie odmówić Lasagne :) 
Jak to na takich spotkaniach bywa, był czas na niekończące się rozmowy i dobrą zabawę, a także przegląd nowości kosmetycznych 
Na spotkaniu zjawiły się także urocze przedstawicielki marki Vipera Cosmetics- które nie tylko przybliżyły nam ofertę firmy, ale także wprowadziły w tajniki makijażu. 
 
Aneta poddała się metamorfozie wykonanej przez Panią Alinę :)
Pierwsza reakcja na widok w lusterku i Anetka po metamorfozie :)
Spotkanie miało swoich partnerów, którym dziękujemy :)
Annabelle Minerals/ RevitaLash/ Love Me Green
Eveline/ Oceanic/ Bielenda/ Mirraculum
Vipera Cosmetics/ Natur Polska/ OsmozaCare/ Palmers
Nie mogło się też odbyć bez pamiątkowego zdjęcia - niestety nie ma na nim wszystkich - ktoś musiał robić zdjęcia :)
Ania, Mariola, ja, Agnieszka, Kaśka i Aneta :)
Fanie się było z Wami zobaczyć :) 

20 komentarzy :

  1. Dokładnie Kochana!
    Ktoś musiał robić foto :)))
    Było miło :))
    A teraz przyjemnego użytkowania życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam że Zeberki brakuje :) Miłego testowania życzę :))

      Usuń
  2. Miło się ogląda zadowolone dziewczyny na spotkaniach takich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być super! Szkoda, że do Krakowa mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też nie po drodze ,ale widać ,że spotkanie udane :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno było to bardzo udane spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie. Ja już sie nie moge doczekać spotkania w listopadzie i pogaduch z dziewczynami. W końcu ktoś kto zrozumie moje szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ale super :) zazdroszczę ! Też bym chciała być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie spotkania, możesz bez skrępowania gadać i gadać i gadać o kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger