czwartek, 22 maja 2014

Kobo Fashion Colour pomadka 110 Orange

HEJ :)

Jaka u Was pogoda? bo u mnie lato w pełni w związku z czym całymi dniami jestem poza domem, więc przepraszam za moją nieobecność u Was. 
Pamiętacie moją metamorfozę u Ani? KLIK Anie rozkochała mnie w koralowej szmince. I niedługo później będąc w Naturze wrzuciłam do koszyka koralową pomadkę z Kobo
I o niej dziś będzie mowa...



Pomadka Fashion Colour Kobo Professional zamknięta w typowym czarnym opakowaniu, czarnym i dość solidnym. Ale jak to z czarnym bywa - lubi się brudzić. Na spodzie kółeczko z numerem oraz nazwą, które oddaje realny kolor szminki. 
Kolor jaki posiadam to 110 Orange - który dla mnie jest po prostu koralowym. 
Konsystencja kremowa, zwarta - nie rozmazuje się, ale jednocześnie ładnie rozprowadza się na ustach. Kryje dokładnie po 2 warstwach. 
Trwałość to kilka godzin - dla mnie zadowalająca. 
Szminka niestety podkreśla suche skórki i delikatnie wysusza co u mnie jest na minus. 
Cena 15,99 za 3,8 g.
Znowu nie mam dla Was swatche na ustach - ale moja blizna po ostatniej niespodziance związanej z przeziębieniem mi na to nie pozwala, nad czym ubolewam. 


Podsumowując kolor, konsystencja, opakowanie i trwałość na plus - na minus to, że wysusza.

Miałyście jakąś pomadkę Kobo? Jak się u Was spisała?

32 komentarze :

  1. ładna! chce foto na Twoich pięknych ustach!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolorek, na ustach wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek ładny. Jestem jednak ciekawa jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi się zagoją usta to pokażę ;)

      Usuń
  4. trochę mało w nim pomarańczy :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor,ciekawe czy by mi spasował na moich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny kolor koniecznie zaprezentuj ja na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor. Szkoda, że pomadka podkreśla skórki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie pokazałaś jej na ustach ! Ja mam fuksję ! I jestem zakochana po uszy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, napisałam dlaczego jej nie pokazuję na ustach :( Brzydko by to wyglądało, a jest tak ładna że szkoda było mi psuć efekt ;)

      Usuń
  10. Mam z tej serii Hollywood Red i jestem bardzo zdowolona, więc jeśli miałabyś ochotę na krwistą czerwień to polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek ma bardzo ładny, moje usta wysuszają praktycznie każde pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria pomadek jest świetna, mam dwie i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi niestety nie pasują pomarańcze na ustach, a szkoda bo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomarańcz to nie mój kolor ale mam kilka innych z kobo i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Kobo planuję nabyć taki błyszczyk w pudełeczku, kusi mnie od miesięcy ;d A jeśli chodzi o pomadkę, to kompletnie nie mam przekonania do "modnych" pomarańczowych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Za każdym razem jak wybieram się do Natury to oglądałam pomadki Kobo i jakoś nigdy nie mogę się zdecydować w efekcie czego wychodzę z niczym. Kolorek bardzo ładny, intensywny i taki letni. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pookaż na ustach! pookaż na ustach! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek ładny, ale nie jestem pewna czy mi osobiście by taki pasował. Szminki z Kobo ani w sumie żadnego innego kosmetyku nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekna! musi prezentować się na ustach obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że wysusza, bo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger