poniedziałek, 3 marca 2014

piasek P2 Sand Style 010 + rozdanie

Witajcie :) 
Ostatnio pokazywałam Wam moje nowości, dziś jedna z nich, a mianowicie lakier P2 Sand Style o numerze 010.
Gdy tylko zobaczyłam jego swatche, gdzieś w czeluściach internetu MUSIAŁAM go mieć. 

Dostępny w niemieckich DM za 1,95 euro :) 
Jest to lakier piaskowy w kolorze delikatnego różu ze srebrnymi drobinkami.
Kryje po standardowych dwóch warstwach.
Ma wygodny pędzelek, szybko schnie. Na 3 dzień zaczęły się pojawiać starte końcówki, co biorąc pod uwagę moje znęcanie się nad paznokciami (woda, płyn do naczyń itd.) to niezły wynik ;) 
Jestem nim zauroczona ;) 

Piaski p2 są dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej ;) na mojej chciejliście jest jeszcze niebieski i czerwony piasek :) 
Na zdjęciu powyżej zaznaczony jest lakier który ja mam, a fioletowy dla Kornelii ;) 

Który Wam się podoba? 

Zapraszam wszystkich Lubisiów na fb rozdanie>TUTAJ<,
 do wygrania zestaw Balea Vintage Pop, z lakierem p2 ;) 

23 komentarze :

  1. Lakier jest SUPCIO! :))))) Wiesz, że Ci go zazdroszczę! :D
    A co do rozdania - Zebra już odpala kopyta i pędzie niczym struś pędziwiatr na fb! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :)
    Przypomina mi trochę lakiery z serii Baltic Sand od Lovely, one też mają podobne drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, a mi oba kolorki się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier jest idealny:) kolor piękny i stonowany, dodatkowo formuła piaskowa sprawia, że podoba mi się jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier, jest śliczny taki hmm dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten kolor lakieru, bardzo delikatny i dziewczęcy.
    Z półeczki P2 przygarnęłabym wszystkie cztery odcienie różu/czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz śliczniutki kolorek ;D
    no i ja też :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny delikiatny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bombowy :) zresztą na tej wystawce większość mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek:) ciekawa jestem jego trwałości.. bo z tych piaskowych z wibo średnio jestem jednak zadowolona;)) hi hi w konkursie wzięłam udział a nóż;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny lakier !!! :-D chętnie bym go sobie przygarnęła do swoich zbiorów :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kochana
    O to fajnie ,że paczuszka doszła
    Mi ostatnio net zamula więc zakładam inny i dlatego nie siedzę tak często
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ten kolor nie jest taki mój, ale inne bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 w kuferku , Blogger